Գորիսում օրն ավարտվում է երթուղային տաքսու վերջին պտույտի հետ

26.06.2013

Մարիամ Մաթևոսյան
«Ամեն անգամ թատրոն կամ որևէ այլ միջոցառման գնալիս ստիպված եմ կիսատ թողնել, որպեսզի հասցնեմ քաղաքային տրանսպորտով տուն վերադառնալ, քանի որ վերջին ուղերթն ավարտվում է ժամը 18-ին»,- ասում է Նելլին:

Գորիս քաղաքում գործում է քաղաքային տրանսպորտի չորս երթուղի, որոնք սպասարկող միկրոավտոբուսներն աշխատանքն սկսում են առավոտյան ժամը 8-ից մինչև 18:30՝ բացի կիրակի և տոն օրերից: Անգամ Ամանորին քաղաքային տրանպորտը չի գործում:

Գորիսի համայնքային իշխանությունը, ՀՀ կառավարության 2001 թ. օգոստոսի 16-ի N 762 որոշման պահանջների համաձայն, կազմակերպում է ներքաղաքային հասարակական տրանսպորտի աշխատանքը, վերահսկում երթուղիներն ու չվացուցակները:«Գորիս քաղաքի համար նախատեսված հինգ երթուղուց չորսը պարբերաբար ուղևորափոխադրումներ են իրականացնում քաղաքում: Ներկայումս երթուղին սպասարկում են «Լաստ» և «Սամուել տրանս» ՍՊԸ-ները` յուրաքանչյուրը երկուական միկրոավտոբուսով: Մեկ երթուղային գիծ մնացել է թափուր, քանի որ այլ տրանսպորտային կազմակերպություն մանակցության հայտ չի ներկայացրել որևէ մրցույթում»,- ասում է Գորիսի քաղաքապետարանի մրցույթային հանձնաժողովի նախագահ, փոխքաղաքապետ Տիգրան Բարխուդարյանը:

Արդեն 8-րդ տարին է, ինչ «Լաստ» ՍՊԸ-ն ուղևորափոխադրումներ է իրականացնում քաղաքում: «Վերջին անգամ մրցույթը կայացել է 2012թ. ապրիլին, մեր կազմակերպությունն ընտրվել է երեք տարի ժամկետով: Աշխատում ենք 8:30-ից մինչև 18:30-ը, հատուկ չվացուցակով՝ կես ժամը մեկ հաճախականությամբ»,- ասում է ընկերության տնօրեն Սմբատ Արզումանյանը: Նրա խոսքով՝ հաճախ են նախատեսված ժամային գրաֆիկից հետ ընկնում մարդկանց հոսքի պակասի պատճառով: Դրա հետ միասին Ս. Արզումանյանը նշում է, որ տասներեք հոգու համար նախատեսված միկրոավտոբուսը հիմնականում տեղափոխում է 20 և ավելի ուղևոր:

Ներհամայնքային հասարակական տրանսպորտի աշխատանքնային գրաֆիկը սահմանում է քաղաքապետարանի միցութային հանձնաժողովը՝ համայնքի ղեկավարի գլխավորությամբ: Թեև համայնքի ղեկավարը երթուղիների համար աշխատանքային ժամ է սահմանել առավոտյան 8:00-ից մինչև 21:00-ն, բայց իրականում տրանսպորտն աշխատում է մինչև 18:30-ը:

Ինչո՞ւ երթուղին սահմանված ժամանակով չի աշխատում: Տիգրան Բարխուդարյանը պարզաբանում է. «Աշխատանքային մեկ օրվա համար սահմանել ենք 18 երթ, վերջին երեքը խտացվում է, քանի որ օրվա ավարտին պահանջարկը մեծ է լինում»:

Ստացում է այնպես, որ քաղաքապետարանի մշակած չվացուցակի համաձայն՝ միկրոավտոբուսը պետք է շարժվի ժամը մեկ, բայց տրանսպորտային կազմակերպություններն առավել շահավետ աշխատելու համար երթերը խտացնում են:

«Օրենքը մեզ թույլ է տալիս ութժամյա աշխատանքից դուրս ևս չորս ժամ ընդհանուր առմամբ աշխատել, որից ութ ժամը հիմանական աշխատաժամանակ, իսկ չորս ժամը՝ լրացուցիչ աշխատաժամանակ, որը հավելյալ վճար կպահանջի, բայց ընկերությունն ի վիճակի չէ արտաժամյա աշխատանքի համար վճարել», -ասում է «Լաստ» ՍՊԸ-ի տնօրենը:
                                                                                                               hetq.am

 
Bookmark and Share
Яндекс.Метрика